Estētikas zobārstniecība Rīgā
 
SAGATAVOJA PROBAKS GROUP
ZVANU APSTRĀDE
LAVA Dental Studio
Visa informācija par veikto zvanu apstrādi, kas palīdzēs LAVA Denatl studio darbiniekiem veikt vēl kvalitatīvākus zvanus
Visa informācija par padarīto tiek apkopota Google sheet dokumentā, kas ir reģistrēts uz web.lavadental@gmail.com
Šobrīd piekļuve dokumentam iedota arī dr.aleksejevs@gmail.com
SEPTEMBRIS
Zemāk video ar septembrī paveikto
Zvanu analīze un rekomendācijas/ieteikumi
SEPTEMBRIS 4
Klausīti 9 PERFKETIE SMAIDI
REZUMĒ par iepriekšējo nedēļu 19.09.-25.09. - 183 zvans
- IENĀKOŠIE - 68
- IZEJOŠIE - 115
- NEATBILDĒTI - 29 (5 neapstrādāti)






ZVANU ANALĪTIKA septembris 3- KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - Perfekatis smaids
Kopējie secinājumi + analītika
ZVANU IERAKSTI - KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS 27.09..


ZVANU IERAKSTI - Perfektais smaids
SEPTEMBRIS 3
Klausīti 9 PERFKETIE SMAIDI
REZUMĒ par iepriekšējo nedēļu 12.09.-18.09. - 232 zvans
- IENĀKOŠIE - 87
- IZEJOŠIE - 145
- NEATBILDĒTI - 30 (1 neapstrādāti)





ZVANU ANALĪTIKA septembris 3- KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - Perfekatis smaids
Kopējie secinājumi + analītika
ZVANU IERAKSTI - KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS 20.09..


ZVANU IERAKSTI - Perfektais smaids
SEPTEMBRIS 2
Klausīti 8 PERFKETIE SMAIDI
REZUMĒ par iepriekšējo nedēļu 5.09.-11.09.  - 236 zvans
- IENĀKOŠIE -90
- IZEJOŠIE - 146
- NEATBILDĒTI - 40 (4 neapstrādāti)




ZVANU ANALĪTIKA septembris 2- KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - Perfekatis smaids
Kopējie secinājumi + analītika
ZVANU IERAKSTI - KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS 13.09..


ZVANU IERAKSTI - Perfektais smaids
SEPTEMBRIS 1
Klausīti 4 PERFKETIE SMAIDI+ ienākošie
REZUMĒ par iepriekšējo nedēļu 29.08-3.09. - 184 zvans
- IENĀKOŠIE - 76
- IZEJOŠIE - 108
- NEATBILDĒTI - 28 (5 neapstrādāti)




ZVANU ANALĪTIKA septembris 1 - PERFEKTIE SMAIDS + ienākošie
Kopējie secinājumi + analītika
ZVANU IERAKSTI - KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS 6.09..


ZVANU IERAKSTI - Perfektais smaids

»
AUGUSTS
Zemāk video ar augustā paveikto
Zvanu analīze un rekomendācijas/ieteikumi
AUGUSTS 5
REZUMĒ uz 30.08
Klausīti 7 PERFKETIE SMAIDI



ZVANU ANALĪTIKA AUGUSTS 5 - PERFEKTIE SMAIDS
Kopējie secinājumi + analītika 10 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS 30.08.


ZVANU IERAKSTI - Perfektais smaids
AUGUSTS 4
REZUMĒ uz 22.08.
Klausīti ienākošie zvani + 5 PERFKETIE SMAIDI/ 22.08., kopā bijuši 39 zvani
- IENĀKOŠIE - 13/ noklausīti 6 + analītika
- IZEJOŠIE - 26
- NEATBILDĒTI 3


ZVANU ANALĪTIKA AUGUSTS 4- ienākošie zvani 22.08.+ 5 PERFEKTIE SMAIDS
Kopējie secinājumi + analītika 10 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - KOMPLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS + 22.08.


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE + Perfektais smaids
AUGUSTS 3
REZUMĒ uz 16.08.
Klausīti ienākošie zvani + 5 PERFKETIE SMAIDI/ 16.08., kopā bijuši 58 zvani
- IENĀKOŠIE - 16/ noklausīti 8 + analītika
- IZEJOŠIE - 42 (7 noklausīti + 5 PERFEKTAIS SMAIDS)
- NEATBILDĒTI 5 (1 palicis neapstrādāts)


ZVANU ANALĪTIKA AUGUSTS 3- ienākošie zvani 16.08.+ 5 PERFEKTIE SMAIDS
Kopējie secinājumi + analītika 10 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - 16.08.


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE + Perfektais smaids
AUGUSTS 2
REZUMĒ uz 9.08.
Klausīti ienākošie zvani + 2 PERFKETIE SMAIDI 5.08., kopā bijuši 87 zvani
- IENĀKOŠIE - 27/ noklausīti 8 + analītika
- IZEJOŠIE -60 (noklausīti 2 PERFEKTAIS SMAIDS)
- NEATBILDĒTI 10 (1 palicis neapstrādāts)


ZVANU ANALĪTIKA AUGUSTS 2 - ienākošie zvani 5.08.+2 PERFEKTIE SMAIDI
Kopējie secinājumi + analītika 10 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - 5.08. ( 10 zvani)


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE
AUGUSTS 1
REZUMĒ uz 2.08.
Klausīti ienākošie zvani 1.08., kopā bijuši 55 zvani
- IENĀKOŠIE - 26/ noklausīti 11 + analītika
- IZEJOŠIE - 29
- NEATBILDĒTI 8 (3 palikuši neapstrādāti)

-Vēlreiz atgādinu - ir skaidri jāzina un ir jāstāsta klientiem, ,kas tiek iekļauts DIAGNOSTIKĀ - tas ir jāzina kā pantiņš.

ZVANU ANALĪTIKA AUGUSTS 1 - ienākošie zvani 1.08.
Kopējie secinājumi + analītika 11 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - 1.08. ( 11 zvani)


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE

»
JŪLIJS
Zemāk video ar jūlijā paveikto
Zvanu analīze un rekomendācijas/ieteikumi
JŪLIJS 4
REZUMĒ uz 25.07.
Klausīti ienākošie zvani 25.07, kopā bijuši 29 zvani
- IENĀKOŠIE - 20 noklausīti visi + analītika
- IZEJOŠIE - 9
- NEATBILDĒTI 8 (3 palikuši neapstrādāti)

-Konfliktgadījums ar balināšanas klientu
-Vēlreiz atgādinu - ir skaidri jāzina un ir jāstāsta klientiem, ,kas tiek iekļauts katrā paklapojumā. Tas ir jāzina kā pantiņš.

ZVANU ANALĪTIKA JŪLIJS 4 - ienākošie zvani 25.07.
Kopējie secinājumi + analītika 11 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - 25.07. ( 20 zvani)


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE
JŪLIJS 3
REZUMĒ uz 18.07.
Klasīti ienākošie zvani 18.07, kopā bijuši 48 zvani
- IENĀKOŠIE - 20, no tiem 11 noklausīti + analītika
- IZEJOŠIE - 21
- NEATBILDĒTI 7 (1 palicis neapstrādāts)

- Jaunajai meitenei diezgna grūti vēl iet - nepieciešams patrenēties ''pantiņu''gan hgiēnas, gan diagnostiku. Svarīgi ir zināt un izprast visu, kas ir iekļauts pakalpojumā.
- Nebaidieties stāstīt par to kāda ir klīnikas pieeja, ka sākas viss ar diagnostiku.
- Gribu atgādināt par līdzjūtību/rpēm - to ir svarīgi izrādīt. Svarīgi, lai klients jūt, ka klīnikai rūp viņa veselība, pat tad ja viņš vēl nav klīnikas pacients.
ZVANU ANALĪTIKA JŪLIJS 3 - ienākošie zvani 18.07.
Kopējie secinājumi + analītika 11 zvaniem
ZVANU IERAKSTI - 18.07. (11 klienti)


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE
JŪLIJS 2
REZUMĒ uz 14.07. (otrā jūlija reize)
Noklausīti visi klīnikas zvani par 13.07. - 1H 45MIN (reālas sarunas 1h 29 min)
Kopā veikti 71 zvans:
- IZEJOŠIE- 41 (reālas sarunas 21)
- SAŅEMTIE - 23
- NEATBILDĒTIE - 7 (neapstrādāti palika 2tel. nr.)
1.Jautājumi zvanos:
- cik ilgi nevar smēķēt,ja izrauj zobu?
- vai taisat breketēm korekciju?
- rūgtums no pagaidu plombes?
- pārcelt vizīti / precizēt, kāds bija vizītes laiks
- zobu tonis protēzēm
- apmaksa par vizīti
- dažādi jautājumi ar akūtām sāpēm, ne no klīnikas pacientiem
utt.
2.Higiēnas reminder - pāris zvani, visi priecīgi, ka tiek atgādināts - prakstiski visi pierakstās.
ZVANU ANALĪTIKA JŪLIJS 2 - visi zvani 13.07.
Kopējie secinājumi
ZVANU IERAKSTI - 13.07.


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE
JŪLIJS 1
REZUMĒ uz 5.07.
9 zvani - ienākošie 23 min (viens izejošais):
  • 5 pierakstīti uz vizīti: 3 higiēna, 1 labsajūtas, 1 dr Aleskandra)
  • 2 X
  • 2 lost
1.Vispirms procedūras apraksts, tad cena
2.Neteikt konkrēti 60 eur, stāstīt iespēju arī par 150 eur (īpaši, kad dzirdat triger momentus - viss slikti, sarežģīti, ja pieskarās finansēm utt)

4.07. Klīnikā kopumā bijuši 35 zvani no tiem 13 neatbildēti un 3 nav apstrādāti
1.07 Klīnikā kopumā bijuši 23 zvani no tiem 9 neatbildēti un 4 nav apstrādāti



ZVANU ANALĪTIKA JŪLIJS 1 - Ienākošie
Kopējie secinājumi + zvanu analītika
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI JŪLIJS 1 - 5.07..


ZVANU IERAKSTI - IENĀKOŠIE

»
JŪNIJS
Zemāk video ar jūnijā paveikto
Zvanu analīze un rekomendācijas/ieteikumi
JŪNIJS
REZUMĒ UZ 28.05.2022.
Apstrādāti 18 līdi (tikai Perfektais smaids)

PERFEKTAIS SMAIDS - 13 zvani
1.Neparastie jautājumi
2.Pazaudēts klients uz 10 dienām (nav bijusi saziņa)
3.klients stāv kollonā pierakstīts kaut nav pierakstīts, klients stāv kollonā domā bez uzdevuma utt. atseviški uzrakstīšu kuri tieši šie klienti (kam atkārtoti jāzvana)
4.Sarunas beigās atkārtot: Kompleksā diagnostika - perfektais smaids + cena
5.Situācijās, ja klients detalizēti stāsta savu problēmu - ir jāstāsta, par pakalpojumu - pilna diagnostika, konsultācija ar ārstu jūsu mērķu noteikšanai, un ārstu konsīlijā veidots ārstēšanas plāns, iespējams pat ar vairākiem variantiem. Viņam ir svarīgi sadzirdēt, ka šeit parūpēsies par viņu un atrisinās šo problēmu/sarežģīto gadījumu.

ZVANU ANALĪTIKA JŪNIJS Perfektais Smaids
Kopējie secinājumi + zvanu analītika
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI JŪNIJS.


ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS
MAIJS
Zemāk video ar maijā paveikto
Zvanu analīze un rekomendācijas/ieteikumi
MAIJS 5
REZUMĒ UZ 31.05.2022.
Noklausītie zvani 24..-30.05. 14gb (14 min PS + 10min higiēna+ 3min nepierakstītie)

PERFEKTAIS SMAIDS - 5 zvani
1. No higēnas e-pastiem - pieteikums uz check up
2.Pārsvarā sarunas par ērtu vizītes datumu

HIGIĒNA - 6 zvani
1.Pārsvarā sarunas par ērtu vizītes datumu

NEPIERAKSTĪTIE - 3 ZVANI

ZVANU ANALĪTIKA 24-30.05. Perfektais Smaids +Higiēna
Kopējie secinājumi + zvanu analītika
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI 31.05.22.


ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS+HIGIĒNA
Apkopoti 14 zvani
MAIJS 4
REZUMĒ UZ 24.05.2022.
Noklausītie zvani - 10.05.-13.05.22. - 15gb (10min PS + apt. 26min HIGIĒNA)

PERFEKTAIS SMAIDS - 3 zvani
REZUMĒ MAIJS 4 24.05. - 3 zvani
1.Login vārds - lūdzu pievērst uzmanību kurš no kura zvana. Lūduz apstrādājam zem sava logina nosaukuma
2.Personas kodi - ne visiem higiēna joprojām tiek paprasīti. Šoreiz atkal bija 1 līds, kas nevēlējās teikt.
3.Ārsta pieredze - neparastais jautājums -> mājaslapā.

HIGIĒNA - 13 zvani
1.Nepieciešama plašaka info par balināšanas sistēmu
2. līdi no e-pasta info@lavadental.lv - visi zem 1 klienta vārda HIGIĒNAS piltuvē - Nodots Naurim pārbaudīt.
ZVANU ANALĪTIKA 13.-23.05 Perfektais Smaids +Higiēna
Kopējie secinājumi + zvanu analītika
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI 24.05.22.


ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS+HIGIĒNA
Apkopoti 16 zvani
MAIJS 3
REZUMĒ UZ 17.05.2022.
Noklausītie zvani - 10.05.-13.05.22. - 15gb (14min PS + apt. 25min HIGIĒNA)

PERFEKTAIS SMAIDS - 4 zvani
1.Virzīt sarunu - admin ir sarunas īpašnieks.
2.Nedot norādes kurā gadījumā kāda cena - jāsaka, ka ārst konsultēs pēc situācijas

HIGIĒNA - 11 zvani
1.Nepieciešama informācija par apdrošināšanu - varam pievienot gan landingā, gan e-pastos. Nepieciešams apkopojums.
2. Nevēlas norādīt PK - kāda ir oficiālā atbilde? Esat medicīniska iestāde, bet kāpēc tas jānorāda? - šo varētu man paskaidrot, lai varu iekļaut vēlāk aprakstos.
3. Vai ir ok, ja klients jau pa telefonu saka, ka kavēs 10 min? vai tas nejauc pēc tam visu pierakstu?
ZVANU ANALĪTIKA 10.-13.05 Perfektais Smaids +Higiēna
Kopējie secinājumi + zvanu analītika
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI 17.05.22.


ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS+HIGIĒNA
Apkopoti 14 zvani
MAIJS 2
REZUMĒ UZ 10.05.2022.
Noklausītie zvani - 4.05.-9.05.22. - 10gb (18min PS + apt. 15min HIGIĒNA)

PERFEKTAIS SMAIDS - 5 zvani
1. CENA tika nosaukta pirms izstāstīts par pakalpojumu.
2. Klients precizē - vai taisat protēzes?

HIGIĒNA - 5 zvani
1.Nestandarta jautājumi - rakstīts par pustoni/toni gaišāks - vai papildus kko darat?
- smuki viss tika izstāstīts.
2. LV/ RU valoda !!! - admin sāka runāt RU, klients pēc tam pārgāja uz LV
Ja nav īsti saprotams, kādā valodā klients runā - labāk vienmēr pārjautāt (kaut arī ši sieviete pacēla telefonu ar - ''ALO''')
3. Iespējams admin varētu vēlreiz atgādināt, ka ir iekļauta arī bezmaksas konsultācija par balināšanu.
4. Higiēnai nav jāpieraksta Personas kodi? - tikai 1 zvanā tika pierakstīti.
ZVANU ANALĪTIKA 4.05.-9.05 Perfektais Smaids +Higiēna
Kopējie secinājumi + zvanu analītika
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI 10.05.22.


ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS+HIGIĒNA
Apkopoti 10 zvani
Kas papildus tika izdarīts
Papildinājumi, kas veikti pamatojoties uz zvanos sadzirdētajām problēmām
E-pastu pdf

Sagatavota HIGIĒNAS e-pastu ķēdes pdf - lai admin meitenes var iepazīties ar visu saturu, ko saņem klients, atstājot pieteikumu.

MAIJS 1
REZUMĒ UZ 3.05.2022.
Noklausīti zvani - 19.04.- 2.05. - 10gb (kopējais zvanu laiks aptuveni 35min)
1.Dzirdami reāli uzlabojumi! :)
- tiek jautāts kas ir svarīgaks pie pieraksta - laiks vai konkrēta diena, līdz ar to arī raitāka pierakstīšana un klients vairāk sāk runāt.
- meitenes par procedūru stāsta labāk un galvenais pareizā secībā - no sākuma uzskaita visu, kas būs iekļauts kosnultācijā un tikai tad cena.
- ja sanāk pieminēt abas procedūras (te gan tikai 1 tāds zvans bija) - arī labi var saprast atšķirību procedūrās.
2.Ierosinājumam - šoreiz atkal ir ļoti daudz šo inbox.lv e-pastu, un klinets iespējams nemaz nezin, ka viņam ir jāsaņem kkādas vēstules. Varbūt vajadzētu sms vai WA ziņā ko sūta, kad apstiprināta vizīte , pieminēt, ka e-pastā arī ir ziņas par pakalpojumu?
3. Sagatavoju e-pastu ķēdi pdf - lai admin meitens arī var iepazīties, zem pogas - zemāk.
ZVANU ANALĪTIKA 19.04.-2.05 Perfektais Smaids
Kopējie secinājumi
Kas papildus tika izdarīts
Papildinājumi, kas veikti pamatojoties uz zvanos sadzirdētajām problēmām
E-pastu pdf

Sagatavota e-pastu ķēdes pdf - lai admin meitenes var iepazīties ar visu saturu, ko saņem klients, atstājot pieteikumu.

Ierosinājums - WA ziņas papildinājumam

Labdien!

1. Sveicināti, vārds!

Jūsu pieraksts uz higiēnu/diagnostiku 26.04 plkst. 14:30 ir apstiprināts.


Mūsu klīnika atrodas Ausekļa ielā 14, Rīgā.


Gaidīsim Jūs!

Ar cieņu, LAVA dental administrācija.


P.S. E-pastā, kuru norādījāt piesakoties vizītei, atradīsiet vēl papildu informāciju par pieteikto procedūru! (nepieciešamības gadījumā, lūdzam pārbaudīt arī spam mapīti)

Paldies lapā papildinājumi

Pēc pieteikuma ->''paldies lapā'' pievienota papildus informācija par e-pasta pārbaudīšanu!

https://clinic.lavadental.lv/thanks


«
APRĪLIS
Zemāk video ar aprīlī paveikto
Zvanu analīze un rekomendācijas/ieteikumi
APRĪLIS - 3+4 PACIENTS ZAUDĒTS
REZUMĒ UZ 26.04.2022.
KOMSAVILKUMS PAR ZAUDĒTAJIEM PACIENTIEM:
1.FIKSĒT IEMESLU. Lūdzu vienmēr fiksēt, kāpēc klients ir pārvietots uz mapi zaudēts.
Šiem zudētajiem arī jābūt vismaz vairākām kategorijām - tādiem, kurus pēc laika var atzvanīt un tādi, kas ir galīgi DEAD.

Var būt iemesli:
1.šobrīd sāp vajag tagad uzreiz, bet pieejama diagnostika pēc mēneša
2.padomās, pārzvanīs (šādiem nevajadzētu būt - bet tādi ir sastopami)
3. pazūd, neatbild, ignorē
4.saka konkrētu nē

2.PILNA INFORMĀCIJA UN IZPRATNE PAR PAKALPOJUMU
Par KOMPLEKSO DIAGNOSTIKU - ir jāzin viss! Kā dzejolīts, tā, ka nakts laikā pamodinot varēs noskaitīt :)
Šim acīmredzot vēl ir nepieciešams treniņš, jo ir zvani, kur meites nevar izskaidrot līdz galam vizītes/pakalpojuma būtību.

3.PAREIZA REAKCIJA uz iespējams dīvainiem jautājumiem
Tas pārklkājas ar punktu 2 - klineti mēdz jautāt vispār par kko citu - jāatcerās kur viņi ir atstājuši pieteikumu un par to arī jāstāsta.
Piemērs:
- kad kliente jautāja par kaut ko saistītu ar ieurbšanos zobos (viņai jau bija kaut kāds nepareizs priekštats par paklapojuma būtību).
- jautā adresi un transportu kā var nokļūt
- cik vizītes būs
- utt.

4.ZAUDĒTO KLIENTU APZVANS/ZIŅAS
Noklausoties 20 dažādu klientu sarunas, var secināt, ka ir klienti, kuri nav vēl līdz galam zaudēti un ar viņiem var strādāt.
Jāievieš tehniks, kā pacelt atpakaļ - zaudētos.Priekš tā:
1. pareizi fiksēt iemeslus, kāpēc tie tika zaudēti (pārvietoti uz ZAUDĒTS PACIENTS)
2.Darbību algoritms sarakstīt skriptu un attiecīgi izmantot - šeit redzu, ka var mainīt personu, kas zvana. - izveidošu atsevišķu video.
ZVANU ANALĪTIKA 19. un 26.04.22.
Kopējie secinājumi
APRĪLIS - 2
REZUMĒ UZ 12.04.2022.
1. KLIENTU E-PASTU ADRESES
❗️Jāpievērš uzmanība e-pastiem. Bija kļūda e-pasta adresē - ja ir neprecīzs e-pasts, e-pastu ķēde neizsūtās. Vajag precizēt, ja acīmredzami ir kļūda un atzīmēt un nodot mums info. (nepareizo un pareizo e-pastu)
❇️ Varam apsvērt ideju zvana laikā cilvēkiem vēlreiz atgādināt, ka e-pastā ir papildus informācija, ar ko iepazīties. Šis būtu noderīgi tiem klientiem, kas ir norādījuši @inbox.lv - jo šim servisam stāv ļoti dīvaini filtri un e-pastu izsūtnes bieži nonāk ''list''mapē (citreiz arī spam). Bet tiklīdz viņi atver 1 e-pastu, pārējos saņems inboxā.
Kapēc tas svarīgī?
- veidojam papildus saskarsmes punktus ar klientu, izglītojam viņu, rādam savu ekpertīzi un veidojam attiecības, uzticību un drošības sajūtu. Mainam priekšstatu par ierasto zobārstniecību.
Šo noteikti katrā sarunā ielikt nevarēs, bet kā papildus noteikti var atgādināt, ja ir laiks sarunā.
2.VIZĪTES NOSAUKUMS. To jau iepriekš pieskārāmies, bet atsvaidzinu vēlreiz - vizītei ir jābūt konkrētam nosaukumam.
3.CIK MAKSĀ - šeit interesanta pieeja - admnistratore atgriež cilvēku pie tā ko viņš pats ir izdarijis - kur pieteikumu atstājis, un tas neizklausijās nekādā veidā agresīvi vai nepatīkami. - gribēju atzīmēt.
4.Pierakstīta un tad atteikta vizīte - piemērā, klienta kartiņa joprojām pierakstītajos karājas.
Šo vajag izlabot (JURAKS MĀRTIŅŠ).
5.Scenārijs darbam ar tiem, kas atsaka vizīti.
Pēc attiekuma - vnm ir klientam jāpavēsta, kad jūs vēlreiz sazināsieties!
Uz klienta atteikumu vizītei - jāatbild, ka pēc nedēļas zvanīsiet vēlreiz, lai mēģinātu piemeklēt ērtu datumu.
VIENMĒR - ''pēdējais vārds'' tiek pateikts no klīnikas, nekad neatstājam klientu ar vārdiem ''es pats sazināšos, kad gribēšu'' (neskaitu agresīvus gadījumus, protams).
- Kāpēc? Jo klīnika ir samaksājusi jau par šo līdu (kontaktu) - nevar tā vnk to zaudēt!
Un klients pats var aizmirst, pazaudēt nr, justies neērti, ka atteica iepriekš un atrast vēl 100 atrunas, kapēc šobrīd neveikt atkārtotu pieteikumu vizītei!

❗️Atcerieties, ka klientam var būt bailes no zobārsta un viņam ir nepieciešama palīdzība pierakstīties.
Ja viņš ir sapratis, ka apmeklējums nav viņam aktuāls - tad ir jāsaņem konkrēta atbilde - NĒ.

ZVANU ANALĪTIKA 12.0.4.22.
Kopējās rekomendācijas + katra zvana analīze
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI 12.04.22.
Noklausīts viens jaunais līds + turpināti atpakaļgaitā klausīti Perfektā smaida LĪDI.

ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS LĪDI no 6.04. un 12.03. - 22.03.22.
Apkopoti 7 zvani
Kas papildus tika izdarīts
Papildinājumi, kas veikti pamatojoties uz zvanos sadzirdētajām problēmām
Koriģēts klienta e-pasts

Neprecīzi norādītais epasts tik koriģēts Mailerlait (e-pastu servisā), lai tiek izsūtīta sagatavotā e-pastu ķēde.

APRĪLIS - 1
REZUMĒ UZ 5.04.2022. -
1.Konkretizēt procedūras (vizītes) nosaukumu/mērķi.
- Klients pierakstās uz KOMPLEKSU DIAGNOSTIKU - PERFEKATIS SMAIDS.
❌ nevajag viņam piedāvāt higiēnu VAI stomotaloģiju.
✅ ok, ja var pierakstīt uz Check-up, ja jūtams, ka klientam nav nepieciešamības lielajam pakalpojumam (piemērā - nepiciešama estētika 1 zobam)
2.CENA - pirms klients jautā cena ir jāsaprot uz ko viņu rakstīt un tad:
✅ir jāizstāsta visi ieguvumi un plusi
✅ tikai tad jāsauc cena.
3. Norādītais DATUMS - Ir gadījumi, ka netiek fiksēts kādu datumu ir atzīmējis klients, un par to ar viņu netiek komunicēts.
✅ Obligāti ir jāseko līdzi datumam ko atzīmē klients (īpaši, ja tas ir stipri uz priekšu).
✅Jāsaka - datums nav piejams, vakars nav pieejams utt. ,
✅pirms piedāvāt datumus - precizēt kādas dienas vai kāda dienas daļa ir ērtāka.
❌ Nedrīkst vienkārši šaut kaut kādu datumus. /ja vien tāds nav vadības uzdevums - aizpildīt konkrētus robus tuvākajā laikā, bet tad arī jāpaskaidro, ka neplānoti ir atbrīvojies kāds datums utt./
4.Ja klientu piesaka uz citu mēnesi - nokomunicēt, ka atlaide tiek saglabāta
5.Netiek pārjautāts klienta vārds - tas ir ļoti svarīgi, cilvēks ne ar ko tā neidentificējas kā ar savu vārdu. Ir iteicams, to atkārtot pat vairākas reizes!
6.Precīzi saprast uz ko pieraksta klientu - vienu klientu tā arī nebija saprotams uz ko pierakstīja.
ZVANU ANALĪTIKA 5.0.4.22.
Kopējās rekomendācijas + katra zvana analīze
ZVANU IERAKSTI, KAS TIKA ANALĪZĒTI 5.04.22.


ZVANU IERAKSTI - PERFEKTAIS SMAIDS LĪDI no 23.03. - 30.03.22.
Apkopoti 6 zvani
Kas papildus tika izdarīts
Papildinājumi, kas veikti pamatojoties uz zvanos sadzirdētajām problēmām
Pamainīts pirmais e-pasts izsūtnē

Nosaukta vizīte par:

LV - ''KOPMLEKSĀ DIAGNOSTIKA - PERFEKTAIS SMAIDS''

RU - Комплексная диагностика - ИДЕАЛЬНАЯ УЛЫБКА

un papildus apraksts par to ko pacients saņems vizītē

Otrā bloka izmaiņas
landingā

Otrajā blokā pamainīts teksts

LV:Kompleksās diagnostikas vizīte aprīlī ar īpašu atlaidi -50%! 300€ 150€!

RU:Посетите Комплексную диагностику в апреле со скидкой -50%! 300 150€!

Papildus izmaiņas
landingā

Pie BUJ arī vēlreiz minam par KOMLEKSO DIAGNOSTIKU.

Cenu lapā arī papildināts vizītes nosaukums.

Ka vēl jāizdara

No uzdevumiem, kas vēl ir jāizdara - Jāuzzīmē klienta ceļš, lai administartorēm ir pilnīga sapratne par ''PERFEKTAIS SMAIDS'' līdiem.